loading...
سه سوت دانلود | دانلود جدیدترینها
admin بازدید : 402 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

امیرعباس گلاب ستایش 2: سریال ستایش 2 شروع شده است و تیتراژ زیبای این سریال را امیعباس گلاب اجرا کرده است.ما در سه سوت دانلود برای شما عزیزان این آهنگ را با بالاترین کیفیت ممکن قرار دادیم تا شما به راحتی دانلود نمایید

 

دانلود آهنگ ستایش 2 از امیرعباس گلاب - سه سوت دانلود

 

رمز فایل: www.3esootdl.com (ندارد)

 لینک دانلود – 8.9 مگابایت 

 

بشین پای حرفای من ، بشین با تمــــــــــــام وجود
من از عشق میگم تو هم ، بگو رفتنت خواب بود
بشین پای حرفای من، بشـــــــین دل بده گوش کن
درارو رو دنیا بــبـــنــــد ، جــهان فـــــراموش کن
فقط من ، فقط تو، فقط منو تو می ارزیم به هم
یه شب زندگی بی تو رو باید قــیدشو می زدم

نبودی ببینی چقــــــــــدر زمان بی تو غمگین گذشــــت
توی رویای من غم نبود ولی تلخ و شیرین گذشـــــــــت
نبودی ببینی عــــــــذاب چــطور میـــــــــــــکشه آدمــو
باید از یه جایی به بعد ، ادامه نمی دادمو، ادامه نمیدادمو

رسیـــــدم به جایی که عشق ، نبودش یه کــــمبود شـــــد
زمین زیر پام خـــــــــــالی و یه عمر زندگیم دود شـــــد
خوشی رفت و شادی نمـــوند ، دلم شـــــور فردا رو زد
گـــــذ شته برام تازه شد، مثه داغ روزای بـــــــــــــــد
مــیدونــم تــــلاشـــم یه روز، یه جــایی اثــر مـیـکــنه
بــبـین تا کـــجا تا چه حــــد، یه عـــــاشق خطر میکنه
نبودی ببینی چقــــــــــدر زمان بی تو غمگین گذشــــت
توی رویای من غم نبود ولی تلخ و شیرین گذشـــــــــت
نبودی ببینی عــــــــذاب چــطور میـــــــــــــکشه آدمــو
باید از یه جایی به بعد ، ادامه نمی دادمو، ادامه نمیدادمو

ily: Tahoma, Helvetica, Arial; font-size: 15px; line-height: 24px; text-align: center;" />
نبودی ببینی چقــــــــــدر زمان بی تو غمگین گذشــــت
توی رویای من غم نبود ولی تلخ و شیرین گذشـــــــــت
نبودی ببینی عــــــــذاب چــطور میـــــــــــــکشه آدمــو
باید از یه جایی به بعد ، ادامه نمی دادمو، ادامه نمیدادمو

رسیـــــدم به جایی که عشق ، نبودش یه کــــمبود شـــــد
زمین زیر پام خـــــــــــالی و یه عمر زندگیم دود شـــــد
خوشی رفت و شادی نمـــوند ، دلم شـــــور فردا رو زد
گـــــذ شته برام تازه شد، مثه داغ روزای بـــــــــــــــد
مــیدونــم تــــلاشـــم یه روز، یه جــایی اثــر مـیـکــنه
بــبـین تا کـــجا تا چه حــــد، یه عـــــاشق خطر میکنه
نبودی ببینی چقــــــــــدر زمان بی تو غمگین گذشــــت
توی رویای من غم نبود ولی تلخ و شیرین گذشـــــــــت
نبودی ببینی عــــــــذاب چــطور میـــــــــــــکشه آدمــو
باید از یه جایی به بعد ، ادامه نمی دادمو، ادامه نمیدادمو

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 507
  • بازدید کلی : 22,795
  • جدیدترین ها